Tapasztalat egy férfitól

2020.11.27


"Sokunkban hagy felejthetetlen élményeket az első kézfogás, az első csók, az első intim együttlét. Ha mindezeken túl vagyunk, elkezdődik a határaink megismerése, tágítása, mindig többet és többet, szebb és változatosabb élményekre vágyunk.

Így jutottam el a lingam masszázshoz, ami tantrás csoportokban kedvelt gyakorlati eszköz volt. Később egy alkalommal egy masszázs bemutatóra jelentkeztem Andinál, ekkor még nem tudtam, hogy ennek is vannak kifinomultabb technikái.

Megérkezés után, egy kis ismerkedés, rövid ismertető hogy miről van szó, beöltöztem a szarongba és megnyitottam minden érzékszervem a befogadásra.

Ott álltunk szemtől szemben, abban a különleges állapotban, a férfi minőség állt készen, hogy egy női minőséget megtapasztaljon. Kéz a kézben és a szív csakrán, majd behunyt szemmel fogadtam az első érintéseket, amivel körbe simogatott, és azt sugallta, hogy bízhatok benne, jó kezekben vagyok, nincs, mitől tartsak. Ugyanakkor megébresztette a vágyat is bennem, az újabb ismeretlen "kaland" iránt. Aztán szép lassan lebontotta rólam a szarongot, már kalapált a szívem, és jelezte, hogy ebből a gyönyörből már nincs vissza út.

Felfeküdtem a masszázságyra, a szantálfa illata és a tapasztalt kéz finom érintése hamar elfeledtette velem a hétköznapi problémákat. A finom és folyamatos masszázs, a lábak, fenék, hát részen teljesen elringattak és szép lassan kezdte megébreszteni bennem a szexuális energiákat. Az érintés szép lassan aktiválta a testem erogén zónáit, amely a jól felépített technika által, lassan egységes erogén felületté varázsolta az egész testemet. Ilyenkor magam is meglepődőm, hogy mikor és hol, véletlenszerűen, édes rángatózásba megy át egy - egy testrészem. Lassan elveszítem a normál érzékelésemet. Amikor még tudom követni, hogy éppen hol járnak a finom ujjak, kezek, már csak azt érzem, fürdöm az érintésben, minden testrészem vágyik a folytatásra. Majd egy pillanatra magamhoz térek, mert hanyatt kell, hogy forduljak. Ugyanazzal a finom lassú mozdulattal a kezek végig simogatják a teljes testemet, minden energiám az alsóbb energia központba összpontosul. A lélegzetem szép lassan fokozódik, amit igyekszem szabályozni, így a magmegtartó technikákat itt tökéletesen lehet gyakorolni. Minden egyes közeledés a lingamhoz fokozza az erekcióm, a szexuális energia külső megnyilvánulását igyekszem elvezetni az ötödik csakra belső szintjére, ahol lassacskán elkezd apró kis orgazmusokban megnyilvánulni.

Mikor a vágyak már csúcsra vannak járatva, kezdődik a lingam masszázs. Szép fokozatosan a herék és a merev hímvessző kerül a középpontba. Ilyenkor magam is meglepődöm, hogy milyen sokféle érintés létezik, és mind más és más reakciót vált ki.

Van, amelyik annyira finom, hogy soha nem szeretném, hogy vége legyen. Van, amelyik megőrjít, van, amelyik bevadít, van, amelyik "jaj, most van végem"...

És ezt olyan odafigyeléssel és tapasztalattal adja Andi, hogy úgy tűnik, ezt a játékot szinte a végtelenségig tudná játszani. Én, mint egy hullámvasúton egyik gyönyörből a másikba száguldok.

Ebben az eksztatikus állapotban a testem már nem én kontrollálom, hanem az Ő kezében van. Mivel én többnyire a magömlésmentes orgazmus párti vagyok, Ő tudja, hogy mikor kell ugyanolyan profizmussal leállítani, mint ahogy a csúcsra felvinni.

Mondhatnám, hogy ezzel vége, de nem. Ugyanis ez a felfokozott, tiszta szexuális energia, a masszázs végére feláramlik a felsőbb csakrákba, ami egy véget nem érő gyönyör, szeretetettel és boldogsággal tölt el.

Még percek telnek el, hogy vissza tudjak jönni, olykor potyognak a könnyeim és teljes béke uralkodik a szívemben. Ez az az érzés, amit nem mindenhol tapasztal meg az ember. Ez az, amikor a tapasztalat, szakmai hozzáértés, az odaadás, az érzéki érintés által részese lehetsz egy kozmikus, extatikus robbanásnak.

Ezt az érzést gyakran még napokig viszem magamban, finom kis remegések formájában, hosszabb távon pedig az emlékek útján táplál ez az élmény."

(Köszönet a tapasztalat megírójának.)