14 éve járok Andihoz masszázsra (xy írása, az ő engedélyével megosztva)

2023.07.31

Egy nagyon kedves hölgyvendégem írta le, mit jelent neki a jóni masszázs, hogyan zajlik nálam, mit kapott tőle. Komolyan zavarba ejtően egekbe dicsér, hálásan köszönöm!

Most megosztom Veletek, hátha bátorságot merítetek lányok, hölgyek. Kifejezetten Nektek készítette, a Gyakori kérdések mintájára. Szuper ötlet, nem jutott volna eszembe. Nem változtattam rajta, sem hozzá nem tettem, sem el nem vettem belőle. A megosztására engedélyt kaptam, sőt! Olvassátok, kérlek nyitott szívvel és lássátok micsoda sebezhetőség és egyben bátorság van a szavak mögött. Andi s.k.

"Nyolcadik éve ( mostmár 14 ) járok Andihoz masszázsra. Életem egy nehéz pillanatában, teljesen véletlenül találtam meg őt, és azóta nem is tudom elengedni. Az, hogy épp rá találtam, és nem valaki másra, csak a véletlenen múlt – bár ő itt biztos elmosolyodna, és azt mondaná, "persze… a véletlenen múlt."

Ez alatt a nyolc év alatt annyi sokat adott nekem, hogy úgy érzem: egyszerűen mindenkinek meg kellene ismerni, korra, lelki és fizikai állapotra való tekintet nélkül, mit is tud ő adni, mit jelent egy-egy ilyen alkalom, mivel gazdagodik a befogadó. Az, hogy nyolc éve egy nap egyszer csak mertem írni neki, kizárólag azzal magyarázható a magam számára, hogy akkoriban nem voltam önmagam. Túl egy szeretett családtag elvesztésén, benne egy rossz párkapcsolatban – úgy éreztem, nincs veszítenivalóm. Pedig, így utólag tudom, hogy nagyon is volt! Ha nem épp vele, ha nem a számomra megfelelő emberrel hoz össze a sors, soha többet nem megyek el nem hogy intim-, de egy gyógymasszázsra sem.

Talán segíteni tudok Neked, aki keresed a megfelelő helyet, embert, alkalmat, ha megpróbálom felidézni azokat a kérdéseket, amelyekre én is kerestem akkoriban a választ. "Gy. i. k."-nek is nevezhetném, de nincs "gyakran", hisz nemigen van olyan fórum, ahol ezek a kérdések feltehetők. Tabuk és finomkodás nélkül próbálom meg összeszedni ezeket a kérdéseket, és megadni rájuk a válaszokat.

  • Mennyire kell levetkőzni?

Teljesen. Voltam egy olyan "tantra" masszázson, ahol bugyiban és melltartóban masszírozott a masszőz – egyszerűen rémes volt. Ahhoz, hogy valóban minden porcikádat (erről még lesz szó később) érje a masszázs, ez elkerülhetetlen. De ez nem egy szükséges rossz dolog! Idővel tapasztalni fogod, hogy a ruhák, ékszerek, óra, hajcsat, szemüveg stb. levetése együtt jár a valóság levetésével is. Azzal, hogy most adsz másfél órát magadnak, kiszakadsz a mindennapokból, nem használsz semmit, ami elfed, mert nincs rá szükség.

  • Végig meztelenül fekszem?

Tulajdonképpen nem. Végig le vagy takarva egy könnyű anyaggal, és csak azok a testrészeid vannak szabadon, amelyeket épp masszíroz. Megdöbbentő, hogy a legnagyobb kánikulában is milyen nagyon jólesik egy takaró, mennyire borzongató tud lenni a bőrödet érő hideg. Andi erre mindvégig nagyon figyel, neked nem is kell ezzel sem foglalkoznod.

  • Nem merek levetkőzni mások előtt. Túl kövér, öreg, ráncos, petyhüdt, striás, szőrös stb. vagyok, szégyellem magam.

Andi maga az elfogadás. Nem minősít, de még csak meg sem állapít semmit. Magyarázkodhatok előre kínosan, hogy szőrös vagyok – volt olyan, hogy épp szőrtelenítés előtt voltam nála, mert nem tudtam összeszervezni a kozmetikust és őt – ez a világon semmit nem jelentett. Az, hogy hogy nézel ki, egyszerűen nem téma. A hájhurkáid téged zavarnak – az ő érintése viszont olyan, hogy elfelejtesz erre gondolni. Idővel megtanulod nem kívülről nézni magad, hanem egyszerűen befogadni, ami tőle jön, és túl fogsz ezen lépni. Hidd el, sokkal könnyebben, mint pl. az orvosnál. Ott végig kínosan érezheted magad, itt csak tőled függ, mennyi idő alatt tudod elengedni ezt a felesleges nehezítő tényezőt.

  • Miért jó, ha nő masszíroz?

Egy nő nemcsak tudja, de érzi is azt, amit te. Olyan finomak a mozdulatai, annyira összehangolódik veled, amennyire csak egy nő lehet képes. Tudja, hogy mi esik igazán jól neked, tudja, hogy milyen tempóban, milyen sorrendben, mennyi ideig jó neked az egész. Szexuális értelemben vett testiség pedig egyáltalán nincs benne.

Ez olyan leszbikus dolognak tűnik. Én is PONTOSAN ezt gondoltam. A másik gondolatom viszont az volt, hogy ha egy férfi masszírozna, az olyan lenne, mintha megcsalnám a páromat. Nem akartam, hogy egy férfi érintsen meg ott, ahol a párom szokott (vagy még ő sem). Ezért a két érvet ütköztetve végül a "kevésbé rosszat" választottam. Most már tudom, hogy számomra mindenképp ez volt a jó döntés. Én a masszázs alatt végig lecsukom a szemem, mert így esik jól, nem is látom, Andin mi van vagy mit csinál. Csak érzem a kezét. Nincs semmi egyéb érintkezés, felejtsd el, amit a videókon látsz, hogy az olajos testeden csúszkál meg a többi…

  • Milyen anyagokat használ?

Masszázskrémet és -olajat, vagy kókuszolajat, vagy amit te szeretnél. Vihetsz saját anyagokat is. Mindent megmelegít, így kellemesen ér, amikor a testedhez ér, sosem hideg vagy váratlan.

  • Hol és hogy kezdődik az egész?

A masszázs előtt zuhanyozz le. Nagyon fontos a hangulat. Ehhez a gyertya, a kellemes félhomály, a megnyugtató zene elengedhetetlen. Többféle módon kezdődhet: vagy állva, egy könnyű kendőbe/stólába csavarva, miközben először érzed meg az érintését, még ruhában. Ezt követően a földön fekve, esetleg masszázságyon folytatódik a masszázs. Kérheted azt is, hogy először egy hagyományos masszázzsal kezdjétek. Ez nekem nagyon sokat segített, bár akkor Andi sem gyakorolta még a tantra masszázst. A svédmasszázsból ismert mozdulatok ismerősek voltak, megnyugtatóak, utána sokkal egyszerűbbnek tűnt az átmenet az intim masszázs felé, hiszen már "megszoktam" a kezét.

Hozzáteszem, nekem rengeteget segít a mai napig is a hagyományos masszázzsal. A gerincsérvtől kezdve a legkülönbözőbb izomlázig, állandó forgó-, fenék- és csípőproblémámig, derékfájdalmamig, stresszcsomókig mindenben.

  • Csiklandós vagyok

Én is az vagyok! Nagyon! Főként az oldalamon. Az első időkben már az is sok volt, ha a hátam szélére ért a kezével. Ezt mondtam neki, és onnantól kezdve figyelt erre. Mindent mondanod kell, amit és ahogy szeretnél, ahogy jó neked. Mostanra eljutottunk odáig, hogy az egyik kedvenc mozdulatom, amikor az egész hátamat végigsimítja – talán az alkarjával, nem tudom-, és egy nagy kört leírva az oldalamon tér vissza. Nagyon izgató, amikor hason fekszel, és a melledet oldalról érinti! Például ezt sem engedtem megtapasztalni magamnak, mert azt gondoltam:"csiklandós vagyok, hozzám ne nyúljon ott senki".  


  • Miből áll a bevezető vagy svédmasszázs? - 8 éve svédmasszázst is adtam az intim masszázsok előtt, ma már a tao érzéki testmasszázs a jellemző, ez a tapasztalat szerint jobban működik. - (Andi)

Amiből szeretnéd. Kérheted azt, hogy háton fekve kezdjétek, és masszírozza át a lábadat, a combodat. Én sokszor olyan combizomlázzal mentem hozzá, hogy egy görcs volt az egész combom, és úgy jöttem el, hogy másnapra sokkal jobb lett. Vagy fekhetsz máris hason, akkor a talpaddal, lábfejeddel, lábszáraddal kezdi. A vádli masszírozása mindig indokolt lehet, hiszen rengeteget állunk. A talpmasszázstól kényelmesen ellazulsz, és hagyod, hogy kényeztessen. Aztán jön a farizom masszírozása. Nekem ez inkább fájdalmas, mint jó érzés, annak ellenére, hogy az intim masszázsban az az egyik számomra legkellemesebb rész. Andi ugyanis "lát a kezével" – azt hiszed, viccelek, pedig nem, – és teljes biztonsággal megtalálja azokat a pontokat, amelyek fájdalmasak. Ne aggódj azon, hogy nagy a feneked, lötyög vagy lelóg! Nem erről szól az egész. A fenék után a derék, majd a hát következik. Kiegészülhet váll- és karmasszázzsal, majd jön a nyak és a csuklyás izom környéke. Szintén egy olyan terület, amit mindannyiunk esetében indokolt masszírozni, görcsöt oldani, stresszt csillapítani. A végén simító, széles mozdulatokkal fejezi be a masszázst. Eddigre már teljesen "jól leszel", ellazulsz, és nem gondolkozol olyan hülyeségeken, hogy hogy nézhetsz ki, vagy, hogy lelógsz a masszázságyról.

"A svéd masszázs nem teljesen megfelelően készíti elő a testet a jóni masszázsra, hisz teljesen más a technika, tehát a hatása is. Mégis ha valaki nagyon szeretné, akkor kezdem svéd masszázzsal, ritkán van ilyen kérés, általában valamilyen izomhúzódás, fájdalom miatt. A tao érzéki masszázs célja az ellazulás, hogy falak és védekezés nélkül lazulj bele a jelenbe és nyitott, befogadó légy a folyamatokra és a jóni masszázsra. " by Andi

  • Hogy zajlik pontosan az intim masszázs?

Ez a legnehezebb kérdés, mert mindig más. Mégis, azt hiszem, nyolc éve erre találtam legkevésbé egzakt válaszokat az interneten, úgyhogy most megpróbálok szégyenlősség nélkül írni erről, hogy segítselek és bátorítsalak: vágj bele, mert kimondhatatlanul jó!

Az, hogy hogy kezdődik, tőled függ. Hagyományosan háton fekszel, ha akarod, az arcodra vagy csak a szemedre tehetsz egy kendőt, törülközőt, hogy ne zavarjon semmi a külvilágból. Én ezért csukom be a szemem. Rád van terítve egy könnyű lepel. A mellkas masszírozása az első. Először a válladtól indul, simító-könnyedén gyúró mozdulatokkal, majd egyre finomabban érint, ahogy halad az érzékenyebb pontok felé. Mindenki máshol érzékeny, Andi ezt is tudja, bízd rá magad. Ő azt mondja, csak a jelzéseimet figyeli – szerintem én semmilyen jelzést nem adtam neki, mégis tudja, hogy hol a legjobb nekem, például a mellem külső oldalán. Körkörös mozdulatokkal simogat a mellbimbó felé, majd nem tudom, mit csinál, de már itt azt érzed, hogy mindjárt felrobbansz. Ezután elindul lefelé. Nekem, akinek vagy 30 kiló túlsúlyom van, sokáig nem esett jól, ha a hasamat érintette, ettől nem tudtam elvonatkoztatni. Érezte, nem erőltette. Most már ez is nagyon jó érzés, mert nem gyúrja a hájamat, csak simít, érint. Az egész valahogy olyan biztonságot adó.

Ahogy közeledik a "lényeg" felé, átsimítja a lábaid belső felét. Nagyon kellemes érzés, amikor a belső combodat érinti, majd körbesimogatja a combtő belső részét. Nekünk, nőknek a fazon vonala is igen érzékeny pontunk, és ezt egy masszőz nagyon jól tudja!

A jóni masszázs nem kizárólag a jóni masszírozását jelenti, ez nagyon fontos. Az oda vezető út sokkal, de sokkal lényegesebb számomra. Erőteljes mozdulatokkal megpaskolja a Vénusz-dombot, olykor-olykor véletlenül érintve a csiklót, amitől olyan érzésed van, mintha villám futna keresztül rajtad. Ez ötször-hatszor is akár. El tudod képzelni? A Vénusz-domb felső része után a külső nagyajkak következnek. Ne úgy képzeld el, mint a nőgyógyásznál! Nem feszít, nem húz szét, tár ki semmit, a tested maga válaszol a keze érintésére.

Volt olyan alkalom, ahol már itt azt éreztem, hogy közel vagyok az orgazmushoz. A nagyajkak után a kisajkak jönnek. Nem zavar, hogy "ott" érint meg, nem érzem idegennek, mert addigra teljesen egy hullámhosszra kerültünk, nem két különálló személy vagyunk, hanem egy univerzum. Borzasztó rosszul hangozhat, de nem találok rá másik szavakat. Egyszerűen ő én lesz. A két kisajak körbemasszírozása után a clitoris ingerlése, illetve a hüvelybe való bemenet következik. Ha nem akarod, nem kell! Nekem többször volt olyan, hogy menses előtt/után voltam, vagy bármi miatt úgy éreztem: ezt a "mélységet" már nem kívánom. Akkor az elején megmondtam neki, és úgy is nagyon-nagyon jó volt! Általában szinte "beszippantja" az ujját a hüvely ilyenkor. Lehet, hogy több ujját is, ( csak 1, megkérdezés nélkül nem használok 2 ujjat) nem tudom. Itt érünk el a tulajdonképpeni jóni masszírozásáig – és mégis, mennyi minden más történt már eddig! A G- pont ingerlése, a hüvely belső, bordázott felületének nyomkodása valami ősi, primitív extázist szabadít fel. Itt is el lehet jutni az orgazmusig. A jóni masszázs utolsó része, amikor az egyik ujjával a clitorist ingerli, a másikkal a hüvelyt, a harmadikkal a popsi lukat. Vannak, akik szerint ez a legtökéletesebb egyensúly, én is közéjük tartozom.

  • Cél-e az orgazmus?

Egyértelműen nem, de nagyon sokszor velejárója.

Tulajdonképpen úgy fogalmazhatok, hogy az egész intim masszázs egy nagyon hosszú orgazmus, annak különböző fázisaival – így ha az "igazi" orgazmust nem is éled meg, akkor is érezheted ugyanazt a kielégülést.

Andinál az a fantasztikus, hogy pontosan tudja, mikor hol jársz, akkor is, amikor te már rég nem. Amikor magamban azt mondom: jaj, ez nagyon jó, még, még, még! – akkor nem hagyja abba, vagy épp átvált egy olyan mozdulatra, amitől még jobb lesz. Nem kell sietni. Soha nem ő hagyja abba az egészet, hanem te.

  • Hogy viselkedjek közben?

Ez teljességgel tőled függ. Aki kiabálni szokott, kiabál, aki nyögni, az nyög. Andinál nincs jó és rossz út, nincs semmi, amit nem lehetne, vagy épp ami kellene. A lényeg, hogy ne "viselkedj", csak add önmagadat, ne cenzúrázd, ne kontrolláld a reakcióidat! Nem fontos, hogy mit csinálsz, csak az, hogy mit érzel."

Hogy lesz vége a masszázsnak?

Ne úgy képzeld el, hogy vége, kész, felállunk. Amikor a tested ellazul, a szexuális energiák kirobbantak vagy elcsendesedtek, Andi még türelmes. Semmi nem történik azonnal, semmi kellemetlen, kijózanító, visszazökkentő. Pontosan olyan lassan, mint ahogy beléd hatolt vagy megérintett, ugyanolyan lassan távolodik el a testedtől. Észre sem veszed, hogy mikor húzta ki az ujját a hüvelyedből, vagy mikor érintette meg utoljára a Vénusz-dombodat, egyszerre már betakar, és az egésznek vége van.

Ekkor sem kell felpattanni! Ha akarsz, még fekszel egy kicsit, van olyan, hogy ő letörölget, ha nagyon olajos vagy és még jólesik. Nem kell beszélni,- de persze lehet -, nem kell elemezni, nem kell gondolatokat megfogalmazni. Én masszázs közben mindig szeretnék, de ott a végén sosem tudok. Ezért próbáltam meg most megtenni.

Csak a jóni masszírozása tartozik bele az intim masszázsba?

Ahogy írtam már, nem, hiszen a mell, a mell környéke, a mellbimbók is intim területnek nevezhetők. Ugyanígy a belső comb, a combtő vagy a térd hátsó része. Ezeket mind érinti a masszázs alatt.

Sok nő számára azonban kiemelten érzéki terület a gyökércsakra, a popsi környéke. Több éve ismertem már Andit, amikor egyszer ezt ki tudtam mondani, meg tudtam fogalmazni neki. Azt hiszem, addig soha nem mertem szembesülni ezzel. A párkapcsolatomban sosem játszott szerepet, mint mondtam, nagy és löttyedt fenekem van, nem is gondoltam rá, hogy ez jó lehet. Nem tudtam, mit szeretnék, ezért rábíztam magam. Az érzékiség egy olyan új dimenzióját tapasztaltam meg akkor, amit azóta sem tudok felfogni.

Hogy zajlik a popsi masszírozása?

A legegyszerűbb, ha egy henger alakú "valamit", párna, ülőgarnitúra szivacsos eleme, törülközők, stb., a hasad alá teszel, és arra fekszel. Ettől a popsi kicsit megemelkedik, és jobban hozzáférhetővé válik. Ne szégyelld magad! Ebben nincs semmi rossz, csak annyi-annyi jó, amennyit el sem tudsz képzelni!

A popsi masszírozása valóban a külső rész, a fenék többszöri végigsimításával kezdődik. Andi gyakran összekapcsolja egy kis paskolással, ami ugyanúgy, mint a Vénusz-domb esetében, földöntúli érzés. Ne fenekelésre gondolj, nem olyan erős, csak kellemesen csíp, és természetesen nincs benne semmi büntető, vagy bármilyen olyan képzet, amit a fenekeléshez szoktak kapcsolni. Nagyon finom érzés, ahogy a két félgömböt paskolja, hozzá-hozzáérve a popsi lukhoz. A popsin az ánusz hasonló, mint a jóni masszázs esetében a clitoris. Olyan mély és érzéki gyönyört ad az érintése, amibe beleremegsz. Itt is "fenyeget" az orgazmus "veszélye". A paskolgatások és simítások váltakoznak, érintve a popsi két lelógó "ráncát", ami szintén igen erotikus terület számunkra. Innen halad lefelé, többször megérintve, megsimítva az ánuszt, a gátat, majd a Vénusz-dombot.

A továbbiakban ugyanúgy halad, mint a jóni masszázsnál – bámulatos, hogy mennyire érzi a női testet akkor is, ha praktikusan itt nem látja, mit érint meg pontosan. Nem látja, de tudja! Bármikor érezheted azt, hogy mindjárt felrobbansz, ezt nem bírod, ilyenkor nyugodtan akkor fordulj meg, és következhet az, amit már leírtam a hanyatt kezdődő pozíciónál. Minden tőled függ, mindent te irányítasz!

Mire jó az intim masszázs?

  • Erről igen sok mindent találhatsz a neten.
    Most inkább azt szeretném elmondani, hogy nekem személy szerint mi mindenben segített az elmúlt nyolc évben:
  • Segített megérteni, hogy egy rossz párkapcsolatban a magamat háttérbe szorító, "önfeláldozó" szexuális viszonyból ki lehet – sőt, ki is kell! – lépni. Ebben nem Andi adott tanácsot, ő soha nem minősítette semmilyen elejtett megjegyzésemet sem – én magam jöttem rá az idő előrehaladtával.
  • Segít abban, hogy elfogadjam magamat. A kilók ellen életem végéig harcolni fogok, de el tudom hinni, hogy van jogom és lehetőségem a gyönyör megélésre, ebben a testben, ami nekem van.
  • Segít az energiák felismerésében és mozgósításában. Az intim masszázs végén olyan energiák szabadulnak fel, amiket nem is lehet leírni. A masszázs után pedig kivétel nélkül mindig nyugodt, kisimult, elcsöndesedett tudatállapotba kerülök.
  • Segít fizikai fájdalmak legyőzésében. A svédmasszázs az izomfájdalmat, az intim masszázs a nekem gyakori menstruációs fájdalmakat enyhítette vagy szüntette meg hónapról hónapra.
  • Segít abban, hogy tisztábban lássam magam. Andival jó beszélgetni, mert nem úgy kérdez, mint akiről tudod, hogy el akar jutni valahova a kérdéseivel, és soha nem ad tanácsot, minden rád van bízva. Te viszont beszélsz, és közben megtalálod az utadat.
  • Megtanít arra, hogy adjak magamnak. Időt. Lehetőséget. Jó értelemben vett gátlástalanságot.

Egy egészen kivételes baráttal gazdagodtam általa. Talán az egyetlen olyan barátom ő, akinek a terheit nem én hordozom, akinél nem az a dolgom, hogy meghallgassam a problémáit, akivel önző módon inkább én teszem azt. A ruháimmal együtt levethetem az álcáimat, a viselt maszkjaimat, és csak én maradhatok, sallangok, smink, leplek nélkül. Akinek a társaságában jó lenni, aki feltölt, akitől csak jót kaptam, amióta ismerem.

Vágj bele! Mindezért. És még ezer más dologért, amit NEKED fog adni. Csak az első lépés nehéz, a többi jön magától." (xy)


Budapest, 2023. július 31.